zaterdag 21 februari 2009

Da's mooi

Need I say more...

Dat is dus de reden dat ik al ruim een week geen blogbericht heb gepubliceerd. In deze prachtige omgeving hadden we alleen internet via de telefoon. Ons huis had inmiddels al wel een vaatwasmachine, maar nog geen internetverbinding. Uiteraard waren daar ook internetcafe’s, maar het was eigenlijk wel heerlijk om een tijdje weinig informatie te krijgen. Via de telefoon hebben we alleen af en toe vluchtig mail bekeken en, heel belangrijk, de weersvooruitzichtingen (hoeveelheid sneeuw en zon) voor de volgende dag. Verder hebben we alleen gebruik van de telefoon gemaakt om te sms-en van de ene berg naar de andere berg: “Waar zijn jullie nu?”, “Hoe laat gaan we lunchen en in welk hutje?” en zo. Uiteraard was ook de camera mee om foto’s en filmpjes te maken.

We hebben ook nog een filmpje vanaf de ski’s gemaakt met de telefoon:


En tijdens de wintersportvakantie ben ik fan geworden van de Wii fit. De Dance Dance Revolution hadden we al op onze Wii, maar de Wii fit gaan we binnenkort ook aanschaffen. Dit zal in Amerika moeten gebeuren, want onze Wii komt uit Amerika en de Nederlandse Wii fit werkt daarop niet.

Inmiddels ben ik weer helemaal bij wat betreft alle nieuwsitems, contactupdates en blogberichten via Google Reader en ook de mail is weer bijgewerkt. Gelukkig maar, je zal maar achterlopen of iets missen...

Lynne: Goede vragen, binnenkort ga ik bloggen over het gebruik van games in het basisonderwijs.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dalafdaling! In welk gebeid zaten jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik meende de afdaling al te herkennen! Daar ben ik vorige week nog langs gekomen op weg naar Oost Tirol. Wat een gigantische bak sneeuw!
    Makkelijk hè dat je zo naar de auto kunt skiën. Jaren geleden heb ik een keer in een boerengasthof onder aan de lift in Itter gezeten. Kon vandaar zo de Hohe Salve op!

    BeantwoordenVerwijderen