woensdag 25 februari 2009

Het is er!

Het is vandaag gekomen, met de post, mijn Poken. Het is een Fox Poken geworden.

In een eerder blogbericht over Poken had ik al geschreven dat ik graag een Poken wilde hebben, in dit bericht staan ook enkele links naar uitleg en filmpjes. Op http://www.getyourpoken.com/wat-is-poken/ kun je lezen wat Poken exact is.

Inmiddels heb ik mijn Poken geactiveerd en mijn gegevens ingevoerd op http://www.doyoupoken.com/. De volgende stap is natuurlijk om mensen te ontmoeten die ook een Poken hebben. Binnen de IJsselgroep/Iselinge Hogeschool ken ik op dit moment maar liefst 1 persoon met wie ik kan gaan poken. Het is een beetje overdreven, maar ze heeft er maar liefst 4...

Bij Onderwijs en ICT bijeenkomsten zal ik binnenkort vast en zeker meerdere mensen tegen komen die in het bezit zijn van een Poken, dus het pookfeest kan beginnen. Ik denk dat menigeen toch nog enigszins vreemd op zal kijken wanneer ik vraag: “Wil ik met je poken?”
Ik ben benieuwd wanneer de Poken (of een andere gadget) helemaal ingeburgerd zal zijn en de plaats van visitekaartjes over zal nemen.

1 opmerking:

  1. Nou Lizette, ik zal de mijne in ieder geval meenemen naar de planning voor de volgende Praktijkdag van bic-ta! Hier in Twente loopt het poken nog niet zo hard (of nog helemaal niet) Maar ik vind het nog veel te vroeg om hem op Marktplaats te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen