maandag 13 april 2009

Teachmeet IPON, een succes!

In mijn vorige blogbericht schreef ik dat ik naar de IPON en mijn eerste Teachmeet zou gaan en dat ik voor of in het paasweekend mijn ervaringen zou plaatsen, dus bij deze (nog net in het paasweekend) een blogberichtje hierover.
Vooral de Teachmeet (van 16.00-20.30) was een groot succes. De presentaties waren inspirerend en de sfeer was ongedwongen en zeer prettig. De Teachmeet heeft wat mij betreft terecht een IPON award gewonnen.

Op de blogpost van Fons van den Berg vind je allerlei informatie over, foto’s van en links naar blogberichten over de Teachmeet. De complete Teachmeet is bovendien opgenomen en is te bekijken via de Presentation2Go-pagina.

De volgende Teachmeet hoop ik zeker weer aanwezig te kunnen zijn.

N.B.: In de loterij heb ik maar liefst 3 pokens gewonnen en ik had er al 1... Het goede doel voor de opbrengsten van de loterij wordt nog nader bepaald via een poll op http://www.teachmeet.nl/.


Filmpje: Wat is TeachMeet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten