donderdag 15 januari 2009

Binnenkort berichten over:

Mijn voornemen is om binnenkort berichten te schrijven over onder andere:

  • Leraar24 (27 januari mag ik op de NOT in de stand staan)
  • Implementatie van ons nieuwe DMS (document management systeem) Doctopus in de IJsselgroep en de gevolgen voor de nieuwe website en intranet
  • Mediawijsheid
  • Poken (hebbeding)
  • Invoering Ephorus (plagiaatprogramma)
  • Kennisobjecten
  • ELO/PLO
  • Academische pabo (2009/2010 Iselinge Hogeschool)
  • Video Interactie Begeleiding (ben net een cursus begonnen)
  • Samen Deskundiger (win-win-win situatie voor student, pabo en basisschool)
  • enz. enz.

Maar nu eerst training geven over het onderwijskundige gebruik van het digibord en studenten begeleiden!

1 opmerking:

  1. Ha Lizette,
    Zo, jij durft! Nu al met een lijst komen waar je allemaal over gaat schrijven!
    Dat is iets dat ik nooit zou durven doen. Maar... ik ga je er natuurlijk aan houden!
    Heel veel succes met je weblog die ik zeker ga volgen.

    BeantwoordenVerwijderen