zaterdag 17 januari 2009

I want Poken!

Menig blogger blogt momenteel over poken, dus ik kan niet achterblijven natuurlijk. Ik ben wel erg gecharmeerd van deze gadget en ik hoop binnenkort ook in het bezit te zijn van een poken. Wellicht kom ik er 1 tegen op de NOT en anders toch zeker in juni 2009 in San Francisco op JavaOne.

Op de website http://www.doyoupoken.com/ vind je het onderstaande filmpje waarin duidelijk wordt gemaakt wat poken is. Het filmpje had wat mij betreft ook 4x zo snel gekund, maar is toch wel de moeite van het bekijken waard.



Willem Karssenberg schrijft op zijn weblog Trendmatcher tussen ICT en Onderwijs dat hij naar op 15 januari naar een Poken meetup in Utrecht is geweest. Op deze weblog vind je ook een link naar een filmpje in het journaal van 15 januari over de nieuwste trend: poken.

2 opmerkingen:

  1. Op die bijeenkomst heb ik zelf ook nog een filmpje gemaakt dat je hier kunt bekijken:
    http://flickr.com/photos/webber/3200589633/in/set-72157612585947601/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lisette,

    Ik ben zelf bezig met het maken van een howto-filmpje over de poken. Hij wordt waarschijnlijk niet veel korter dan bovenstaand filmpje, maar als het goed is wel een stuk onderhoudender! :D

    Groetjes, Robert-Jon

    BeantwoordenVerwijderen