donderdag 15 januari 2009

Hou ga ik dat allemaal op een slimme manier bijhouden en volgen?

Nu heb ik dus een blog, da's heel mooi.

Maar daarnaast heb ik ook een eigen website die ik actueel wil houden, mijn Hyves (erg "gezellig"), LinkedIn (altijd handig i.v.m. zakelijk contacten) en eigenlijk wil ik aan de slag met Twitter.







Hou ga ik dat allemaal op een slimme manier bijhouden en volgen?

Voor het nieuws op de websites die ik wil volgen en de nieuwe berichten op Hyves, LinkedIn en de blogs die ik volg, gebruik ik Google Reader (zie ook RSS feeds). Tot op heden ben ik hier erg tevreden over.

Verder zag ik bij iemand dat je Twitter berichten automatisch in de Wie Wat Waar berichten op Hyves kunt laten plaatsen, dat is handig.
Ik heb nog niet ontdekt hoe ik deze blogspot kan laten verschijnen in de blog van Hyves.

Nog genoeg zaken om uit te zoeken. Heb je briljante, praktische tips, let me know!

Update: Inmiddels worden mijn blogposts automatisch ook op Hyves geplaatst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten